Uporaba aplikacije ZOOM

ZOOM je platforma za avdio in video komunikacijo. S pomočjo te aplikacije bomo na Stičišču Središče izvajali delavnice in usposabljanja na spletu, sami pa jo lahko uporabite tudi za skupinske sestanke, tedenska srečanja članov ali za skupinski klepet s prijatelji.

V kolikor želite vi sklicati srečanje, delavnico, sestanek, lahko uporabljate zastonjsko verzijo, vendar so pri tem določene omejitve – srečanje je omejeno na 40 min, lahko imate slabšo povezavo. Navodila za sklic sestanka najdete tukaj.

V kolikor pa ste vabljeni na srečanje, bodo spodnja navodila za vas. Pred dogodkom boste iz naše strani prejeli povezavo do “spletne sobe”, kjer bo potekal dogodek.

 

1. KAKO NAMESTIM APLIKACIJO?

Če se pogovoru v aplikaciji ZOOM pridružujete PRVIČ preko pametnega telefona (android telefon/tablica, Apple iPhone/iPad), vas bo klik na povezavo, ki jo prejmete, najprej peljal v App/Play store, kjer si boste sneli aplikacijo.
V kolikor bi si aplikacijo naložili že sedaj, obiščite App/Play Store ter poiščite ZOOM Cloud Meetings ter si jo namestite. Direktno povezavo najdete tudi na tej strani v razdelku “Zoom Mobile Apps”.

Če se boste pogovoru v aplikaciji ZOOM pridružili PRVIČ preko računalnika, boste prav tako najprej morali prenesti aplikacijo. To lahko storite s klikom na prejeto povezavo ali s klikom na TO POVEZAVO, kjer izberete ZOOM Client for Meetings.

V brskalniku Mozilla Firefox (slika spodaj) boste kliknili »Save file« in sledili navodilom.

Če boste na povezavo kliknili v brskalniku Google Chrome, se vam bo aplikacija začela samodejno shranjevati na računalnik, kot prikazuje slika spodaj.

Klik na Zoom_launcher.exe datoteko vas bo vodil skozi proces namestitve programa.

Kako se prenese ZOOM na računalnik, si lahko ogledate tudi v spodnjem videoposnetku:

 

2. KAKO SE PRIDRUŽIM POGOVORU?

Za pridružitev pogovoru potrebujete povezavo, ki jo boste prejeli 15 minut pred samim dogodkom.

Povezavo odprite – kliknite nanjo ali jo vnesite v brskalnik (prikazano v spodnjem videoposnetku). V kolikor aplikacije še niste namestili na računalnik ali pametni telefon, boste prejeli poziv k prenosu aplikacije (postopek je opisan v prejšnjem razdelku). V kolikor ste jo že namestili, sledite korakom v videoposnetku spodaj.


Tik preden se boste pridružili pogovoru, vas bo aplikacija opozorila, da morate vnesti ime, s katerim se boste pridružili pogovoru (slika spodaj).

Zvok in video: Program vas bo vprašal, ali se želite pogovoru pridružiti z zvokom in video posnetkom, s tem da boste vsi ob vstopu v sobo imeli ugasnjene mikrofone, ki si jih boste lahko po želji priklopili.

Moderator pogovora vas bo nekaj trenutkov pred samo delavnico opozoril, da bo vsem izklopil zvok, tako da bo sama delavnica potekala brez motečih elementov.

Po želji lahko izklopite tudi video, s klikom na ikono, ki prikazuje kamero.

 

3. KAKO SODELUJEM V POGOVORU?

Svoja vprašanja lahko napišete v Chat. Moderator pogovora bo sledil vsem napisanim vprašanjem ter jih na koncu posredoval voditelju usposabljanja/delavnice.

Uporabite lahko tudi dvig palca in aplavz, ki ju najdete s klikom na “Reactions” (slika spodaj).

Dvig palca vam svetujemo, ko želite opozoriti, da imate vprašanje, ki ne more čakati do konca. Z aplavzom pa lahko ob koncu usposabljanja nagradite voditeljico.

 

Za morebitne tehnične motnje se vam že vnaprej opravičujemo in vas prosimo za razumevanje.

V primeru tehničnih težav se lahko obrnete tudi na nas na telefonsko številko 040 698 915.