Planiranje ZOOM sestanka

Sestanek v aplikaciji ZOOM lahko skličete v izbranem trenutku, lahko pa ga tudi planirate. Oglejte si videoposnetek oz. sledite spodnjim korakom.

Lahko uporabljate zastonjsko verzijo, vendar so pri tem določene omejitve – srečanje je omejeno na 40 min, lahko imate slabšo povezavo. Pro verzija ima več možnosti, predvsem število udeležencev, trajanje sestanka. V kolikor se zanimate za nakup programa, obiščite TechSoup Slovenija, kjer imate možnost pridobiti programsko opremo pa nižji ceni ali celo brezplačno.

KAKO PLANIRATI SESTANEK

Na začetnem zaslonu aplikacije ZOOM kliknite na ikono s koledarjem, poimenovano “Schedule”.

Odpre se vam okno, kjer določite vse lastnosti sestanka.

  1. Določite ime sestanka (“Topic”).
  2. Odvisno od operacijskega sistema na računalniku lahko izberete ali trajanje sestanka ali uro zaključka sestanka.
  3. V kolikor želite, da se sestanek vnese v vaš koledar, izberite koledar, ki ga uporabljate. V nasprotnem primeru izberite “Other Calendars”.

Ko ste zadovoljni z nastavitvami, kliknite na “Schedule“.

 

4.1 V pojavnem oknu se pojavijo vse informacije o sestanku, ki jih kopirajte in pošljite udeležencem.

4.2 V kolikor ste v 3. koraku izbrali Outlook ali Google koledar, vas aplikacija odpelje v izbran koledar. Tako imate sestanek in povezavo nanj shranjeno v svojem koledarju. Na tem mestu lahko na sestanek povabite tudi druge udeležence, ki bodo na svoj elektronski naslov prejeli povabilo in možnost vnosa sestanka v njihov koledar.