Preglejte svojo spletno prisotnost

Če te ni na spletu – te praktično ni. Morda to ne drži popolnoma za naše organizacije, a mnogo potencialnih članov in prostovoljcev išče informacije tukaj.

Prvi korak ki ga pri tem naredimo je, da v Google (seveda pa lahko tudi kak drug spletni brskalnik), vtipkamo ime svoje organizacije. Pri tem je dobro, da uporabimo kak računalnik, na katerem običajno ne delamo za organizacijo, saj Google v tem primeru iskanje prilagodi. Zadetki, ki jih dobimo, so običajno tisti, ki jih najdejo uporabniki, ki nas iščejo na internetu. Če so zadetki pričakovani in najdete npr. svojo spletno stran, družabna omrežja, objavo na občinskih spletnih stranieh, Ajpes, spletnih imenikih in drugih straneh, potem je vaša spletna podoba primerna in sporoča tisto, kar »svetu« želite sporočiti vi.

Kaj pa, če vam vaša spletna podoba ni všeč?

Ukrepajte!

Če spletne strani sploh nimate, pa čutite željo, da bi jo postavili, vam pri postavitvi preproste spletne strani lahko brezplačno pomagamo na Stičišču Središče. Prijavite se tukaj. Enkratno pa vam lahko priskočimo na pomoč tudi pri preureditvi vaše že obstoječe spletne strani.

Če se pojavljate na spletnih straneh z napačnimi podatki – npr. kontaktnimi, če so podatki, ki so navedeni, zastareli in niso več aktualni, poiščite kontakte upravljalcev spletnih strani in jih obvestite o spremembi, ter jih prosite, da podatke spremenijo.

Če se na spletu pojavljajo osebni podatki vaših funkcionarjev / članov, prav tako kontaktirajte upravljalce spletnih strani ali družbenih omrežij in jih prosite, da le te umaknejo. Včasih na različnih informacijskih straneh ostaja osebna telefonska številka organizatorja dogodka, kar pa ni ravno varno in skladno z določili zakona o varstvu osebnih podatkov. Takšne podatke pa morate umakniti tudi iz svojih spletnih strani in omrežij, razen, če se z ohranitvijo strinjajo njihovi »lastniki«.

Preverite!

Morda imate občutek, da je vaša spletna prisotnost ustrezna, a tistim, ki o vas iščejo podatke na spletu, se ne zdi tako.

Za mnenje vprašajte svojo okolico, druge člane in sodelavce vaše organizacije. Povprašajte jih, kako hitro o vas najdejo tri ključne podatke: vaše kontakte podatke, sezam aktivnosti ki jih izvajate in zadnjo aktivnost, na katero jih vabite. Če tega (ali česa podobnega, kar je za vas relevantno) ne morejo najti v treh minutah (ali v nekoliko več, če iščejo na telefonu), je čas, da svojo spletno pojavnost organizirate drugače!

Če želite pridobiti mnenje potencialnih članov ali prostovoljcev, lahko tudi naredite kratko anketo. To je mogoče narediti na Googlovi platformi – Google Forms ali na 1ka spletni anketi, obe orodji sta brezplačni.

 

***
Članek je objavljen v sklopu aktivnosti, ki jih lahko nevladniki počnejo od doma v obdobju preprečevanja širjenja virusa SARS-CoV-2: Aktivnosti, ki jih lahko nevladniki naredimo »od doma«.