Kako sprožiti primarno motivacijo za učenje pri malo izobraženih odraslih ob uporabi IKT
Izobraževalni dogodek ob zaključku projekta LearnersMot: Kako sprožiti primarno motivacijo za učenje pri malo izobraženih odraslih ob uporabi IKT.
Spoprijemanje z manjšanjem obsega delovne sile in z drugimi družbenimi spremembami narekuje, da se morajo prav vsi zaposleni nenehno učiti, tudi tisti, ki so malo izobraženi in nizko usposobljeni, ki imajo odpor do učenja in sprememb in tudi tisti, ki so v stanju funkcionalne nepismenosti. Njih moramo odkriti in motivirati za izobraževanje! Razumevanje tega posebnega učnega občinstva in njihovega odpora do učenja in sprememb, sprožanje njihove motivacije za učenje se danes zdi ključnega pomena.
PRIJAZNO VAS VABIMO DA SE NAM NA TEM DOGODKU PRIDRUŽITE, če ste ponudniki izobraževanja, izobraževalci odraslih, socialni delavci, menedžerji človeških virov, mentorji v izobraževanju starejših, študenti andragogike, starejši študenti, člani prostovoljskih organizacij, ali če vas preprosto tema zanima.