
Kako jih prepričati (delavnica in mreženje)
Bi si želeli VEČ:
- prepoznavnosti,
- članov,
- prostovoljcev,
- obiskovalcev vaših dogodkov in drugih aktivnosti,
- pripadnikov vaši organizaciji,
- donatorjev in sponzorjev?
Gre za pogoste izzive organizacij, ki pa jih lahko na delavnici učinkovito naslavljamo skupaj!
Kdaj: četrtek, 30. 5. 2024, od 14.00 do 18.00
Kje: Ljubljana, MC Vič (Tržaška cesta 85, Ljubljana)
Prijava: Prijavni obrazec
Kaj: delavnica + pogostitev
Vsebina delavnice:
- primeri dobrih praks promocije organizacij nevladnega sektorja,
- minimalni standardi, ki jih mora vzpostaviti organizacija za uspešno “prepričevanje”,
- ključni naslovniki in kanali komuniciranja,
- oblikovanje ključnih sporočil,
- osnove marketinga, kadar nič ne prodajamo,
- tri, štiri, zdaj – načrt dela za vsakega od vas.
Na delavnici bo kot izvajalka sodelovala Tanja Rudolf Čenčič, vodja socialnega marketinga Iz principa. Majhna, a izkušena ekipa socialnega marketinga Iz principa snuje in izvaja družbenoodgovoren marketing, kreativne komunikacijske akcije, ki ozaveščajo in spodbujajo boljši svet, inovativne projekte, ki ustvarjajo družbeni učinek.
Druge vsebine bodo izvajali sodelavci Stičišča Središče pod vodstvom Alenke Blazinšek Domenis, koordinatorice Stičišča Središče.
Naše sredstvo, da vas dokončno prepričamo, da se nam na dogodku pridružite pa je, da bomo dogodek izvedli tudi kot srečanje, mreženje in piknik. Nekaj hrane nam bo pripravila mednarodna ESE prostovoljka iz Italije, Valentina Balconi, pripravili pa bomo tudi druge prigrizke.
➞ Namenjena je članom in sodelavcem društev in zasebnih zavodov v osrednjeslovenski regiji.
➞ Srečanje bo trajalo predvidoma 4 ure.
➞ Udeležba je brezplačna.
***
Aktivnost sofinancira Ministrstvo za javno upravo iz Sklada za NVO.