13 nasvetov za promocijo vaše organizacije na stojnici

Kako naj naša stojnica izstopa v množici vseh na sejmih, bazarjih, festivalih in drugih dogodkih? Kako privabiti obiskovalce do naše stojnice?

Preden dobite priložnost, da se predstavite obiskovalcem in z njimi vzpostavite odnos, jih morate najprej pritegniti, da bodo prišli do vaše stojnice, se pri njej ustavili in si želeli vedeti več o vas.

V množici raznovrstnih predstavitev na stojnicah je zelo pomembno, da stojnica nekako izstopi. Zato smo pripravili seznam nasvetov, kako oblikovati unikatno predstavitev na stojnici, ki vas bo ločila od ostalih.

1. BARVE, BARVE, BARVE

Svetle barve z visokim kontrastom bodo pritegnile in navdušile obiskovalce. Svetle barve so prijetne za naše oči in vznemirljive za naše možgane. Premalo barv lahko naredi vašo stojnico dolgočasno, preveč pa jih lahko povsem zmede. Zato se predlaga kombinacija 3 barv po pravilu 60–30–10 %. Vaša primarna barva naj zavzema 60 % prostora, sekundarna 30 %, le 10 % pa barva, ki bo izpostavila posebno pomembne elemente, grafike ali tekst. Zavedajte se razpoloženja, ki ga dajemo ljudem z barvami, ki jih uporabljamo: zelena = narava, rdeča = navdušenje, rumena = optimizem, črna = avtoriteta, bela = čistost, modra = vedrina.

2. MEHAK DOTIK

Ste že pomislili na preprogo ob stojnici? Predvsem, če imate kakšne aktivnosti ob stojnici, je preproga lahko prijeten dodatek. Poskrbite, da je varno umeščena in barvno usklajena z drugimi kosi opreme.

Promocijska stojnica Zavoda Nefiks, Interspar Vič, 2021
Promocijska stojnica Zavoda Nefiks, Interšpar Vič, 2021

3. USTVARITE ODPRTO ATMOSFERO

Odstranite vse morebitne ovire za odprt dostop do vaše stojnice. Ustvarite prostor za udeležence. Opreme ne sme biti preveč, saj bo tako prostor deloval zaprt, prenasičen, nedostopen. Panoje raje postavite ob strani ali zadaj, ne tako, da se jim bodo morali izogibati, če bodo želeli priti neposredno do stojnice in se pogovoriti z vami.

4. NAJ SE NEKAJ PREMIKA

Gibanje pritegne oči ljudi in nato še njihova telesa. Zagotovite gibanje, da pritegnete oči udeležencev in da si bodo želeli pogledati vašo predstavitev bližje.
Mečite v zrak darilca in jih lovite, igrajte se z jo-jojem, žonglirajte, pihajte mehurčke, vrtite kolo sreče. Dejavnost pritegne pozornost ljudi in vzbudi njihovo radovednost. Vsekakor vključite takšno gibanje, ki ga lahko povežete s svojo predstavitvijo.

5. DOTAKNITE SE VSEH ČUTOV

Vonji lahko sprožijo prijetne spomine. Lahko uporabite aromatične kapljice, lahko sveže piškote. Če je možnost, lahko kaj pečete in s tem privabite obiskovalce.

Promocijski material projekta Karierni labirint: 3D tiskan labirint
Promocijska stojnica Zavoda Nefiks z uporabo kolesa sreče, Interšpar Vič, 2021

6. PERSONALIZIRAJTE SVOJO STOJNICO

Uporabite rekvizite, ki vas opisujejo. Uporabite okrasno svetilko. Okrasite stojnico s predmeti, ki jih nameravate pokloniti obiskovalcem.

7. PRAVILO OBLAČENJA

Vsi, ki vas bodo predstavljali, naj bodo enako ali vsaj podobno oblečeni. Imate posebne majice? Morda lahko natisnete majice s sloganom ali kakšnim sporočilom, ki ga želite predati obiskovalcem.

8. UPORABITE TEHNOLOGIJO

Uporabite vsa orodja, ki so vam na voljo, da obiskovalcem, vašim potencialnim strankam oz. uporabnikom, posredujete informacije. Pri predstavitvah uporabljajte elektronske naprave; telefone, tablice, računalnike.

9. POZNAVALSKO IN PRIJETNO OSEBJE

Čeprav so zgornji koraki odlični za izboljšanje vaše predstavitve, pa bo seveda najbolj pomembno, kako boste izbrali osebje, ki bo predstavljalo vašo organizacijo in njene storitve na stojnici. Izberite ljudi, ki vas dobro poznajo, so odprti, zgovorni, urejeni, pripravljeni na komuniciranje s komer koli, pripravljeni odgovoriti na vprašanja o vaši organizaciji, zabeležiti potencialne interese, nasloviti različne potrebe obiskovalcev.

10. POVEJTE SVOJO ZGODBO

Najpomembnejše je pridobiti zaupanje strank oz. uporabnikov. Zato s celotnim konceptom predstavitve govorite zgodbo o vas, kako ste se ustanovili, zakaj obstajate, kaj lahko ponudite. Če je možno, naj bodo prisotni zadovoljni uporabniki, ki lahko iz prve roke podajo zgodbo.

11. INTERAKTIVNE AKTIVNOSTI

Že v četrtem nasvetu smo opozorili na pomembnost gibanja. Tu želimo še dodatno poudariti, kako pomembno je, da se nekaj odvija na prostoru vaše stojnice. Lahko gre za demonstracijo neke aktivnosti, igranje družabne igre, interaktivne zaslone, iskanje zaklada, virtualna očala, ustvarjanje … bodite domiselni in imejte v mislih, da se vse povezuje v celoto vaše predstavitve.

12. PROMOCIJSKI MATERIALI

Sejmi so polni letakov, brošur in raznoraznih drugih promocijsko-informacijskih materialov. Baloni in kuliji so postali stalnica predstavitev. Pomislite malce izven standardnih okvirjev. Kaj bi bilo za obiskovalce bolj zanimivo in koristno kot na primer balon?

Razgibajmo Ljubljano, predstavitev društev na Špici, kjer smo uporabili veliko jengo za aktiviranje obiskoalcev stojnice, 2021

13. VKLOPITE DOMIŠLJIJO IN BODITE UNIKATNI 🙂