Skoči na vsebino

Razvoj blagovnih znamk, story$elling in ustvarjanje vsebin za družbena omrežja

Datum: 15. 1. 2021, od 14:00 do 16:00; 29. 1. in 11. 2. 2021, od 10:00 do 12:00 oziroma od 13:30 do 15:30
Lokacija: splet, preko aplikacije Zoom
Maksimalno število udeležencev: 30 organizacij
Kotizacija: brezplačno
Rok prijave: 15. 12. 2020

preteklosti  se  je  blagovna  znamka nanašala predvsem na izdelke, danes pa so se blagovne znamke razširile tudi na storitve, organizacije, osebnosti itd. Pomembno je, da tudi nevladne organizacije premišljeno razvijajo svoje blagovne znamke.

Razvoj sodobnih blagovnih znamk je kompleksen proces in poteka preko več razvojnih faz, ki morajo biti strateško načrtovane in skrbno izpeljane, uspešen odnos med sodobnimi blagovnimi znamkami in ciljnimi skupinami pa se gradi s pomočjo sodobnih komunikacijskih pristopov.

Eden od njih je tudi komunikacija na družbenih omrežjih, kjer je vse več vsebin, pozornost ljudi pa je vedno krajša.

Kaj so zares blagovne znamke? Kaj so ključne zakonitosti pri njihovem razvoju in kako poteka proces gradnje? Kako blagovno znamko spraviti v življenje in umestiti v kulturo 21. stoletja? Kako poskrbeti, da se vaše sporočilo ne izgubi v poplavi vsebin? In kako ustvarjati objave, ki bodo zaradi svoje zanimivosti dosegale na tisoče ljudi? 

Odgovore ali še dodatna vprašanja bomo iskali na izobraževanju pod vodstvom kreativnega direktorja Tineta Lugariča in digitalnega stratega Jana Omahna iz oglaševalske agencije Luna\TBWA.

Izobraževanje, katerega glavni namen je, da izboljša vaše komunikacijske načrte ter vam da konkretne napotke, kako lahko dosežete večji učinek, bo potekalo skozi tri spletna srečanja:

  • 1. srečanje je namenjeno teoretskemu in praktičnemu predavanju o bistvu blagovnih znamk, razvoju oglasnih zgodb in drugih komunikacijskih taktikah ter pregledu ključnih zakonitosti in orodij za pripravo vsebin na družbenih omrežjih.
  • 2. in 3. srečanje bo v obliki delavnice s predstavitvijo udeležencev (organizacij) in briefov, ki jih organizacije pripravijo zase ter na podlagi katerih pripravijo kampanje, ki jih na zadnjem srečanju tudi predstavijo. Oba dela procesa potekata v sodelovanju ekip z mentorjema, ki ekipe usmerjata z nasveti in dodatnimi znanji.

Prvi del, ki je namenjen spoznavanju teoretičnih osnov, bo za vse potekal istočasnoDrugo in tretje srečanje pa bosta namenjena individualnemu komunikacijskemu načrtu vsakega projekta in njegovi nadgradnji, zato bosta potekala v dopoldanskem in popoldanskem delu. Vsak se lahko udeleži le enega termina, zato morate ob prijavi izbrati, katerega termina se boste udeležili.

>>> Več informacij in prijava